Reklamácia tovaru je u nás Hračka

Zakúpený tovar prestal fungovať? Stačí ho zabaliť a Zadarmo zaniesť na najbližšie výdajné miesto Zásielkovne alebo ho pošlite na našu adresu.

Ako reklamovať tovar?

TIP: Predtým ako nám pošlete zariadenie na reklamáciu, často môžete chybu odstrániť jednoduchým zresetovaním do továrenských nastavení.

1. Vyplňte formulár

Budeme potrebovať vaše kontaktné údaje, číslo objednávky a dôkladný popis závady.

2. Odošlite formulár

Po vyplnení formulár pošlite na náš email info@beilson.sk

3. Zabaľte tovar

Prosíme, aby ste tovar vrátili kompletný vrátane príslušenstva. Tovar dôkladne zabaľte.

4. Odošlite tovar

Tovar môžete reklamovať cez Zásielkovňu, obsluhe nahláste náš kód 92525505. Tento spôsob je úplne zadarmo.

Ak nechcete tovar poslať cez Zásielkovňu, môžete použiť poštu alebo prepravné spoločnosti. Naša adresa je:
Beilson.sk
Pod Vodojemom 348/8
04431 Družstevná pri Hornáde

6. Oprava

Akonáhle tovar dorazí na našu adresu, dáme ho na diagnostiku do servisného strediska.

7. Hotovo

Ak tovar bude možné opraviť, pošleme Vám opravené zariadenie.

Ak tovar nebude možné opraviť:
– zariadenie vymeníme za rovnaké alebo iné s podobnými parametrami (ak ho budeme mať k dispozícii)
– alebo Vám vrátime peniaze.

Nákupný košík